زگیل تناسلی

زگیل تناسلی (اچ پی وی) | Genital Warts Genital Warts

اچ پی وی یک بیماری کم خطر است که در شرایط حاد، به برخی بیماری‌های سخت تبدیل می‌شود. این بیماری در واقع نوعی بیماری حاصل از ویروس انسانی است و از طریق تماس جنسی و برخورد پوست به پوست به وجود می‌آید. شما می‌توانید با مصرف محصولات فوراور آمریکایی اصل که در فوراورکالا ارائه می‌شود این بیماری را کنترل کرده و در جهت بهبود آن، گامی مهم را بردارید.

 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

این کالا تمام شده

کد محصول: ۱۰۴۶


زگیل تناسلی و بیماری اچ پی وی یکی از رایج‌ترین اختلالاتی است که زندگی خانم‌ها و آقایان امروزی را تحت تأثیر قرار داده است. این غده‌های گوشتی بر روی دست‌ها و پاها رشد می‌کنند. زگیل‌های تناسلی به عنوان نوعی توده خوش‌خیم شناخته شده و با زگیل‌هایی که در سر تا سر بدن رشد می‌کنند، تفاوت دارند. این زگیل‌ها کمی مشابه با تاول‌های سفت هستند و از خانواده ویروس‌های کم خطر می‌آیند. در صورتی که پوست شما با ناحیه آلوده به این ویروس تماس داشته باشد، به سرعت به بیماری اچ پی وی مبتلا خواهید شد. در این بخش اطلاعات بیشتری در خصوص این بیماری کسب می‌کنید.


زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی چیست؟

اچ پی وی یک بیماری کم خطر است که در شرایط حاد به برخی بیماری‌های سخت تبدیل می‌شود. این بیماری در واقع نوعی بیماری حاصل از ویروس انسانی است و از طریق تماس جنسی و برخورد پوست به پوست به وجود می‌آید. این زگیل‌ها اغلب آزاردهنده هستند و بر کیفیت زندگی افراد تأثیر می‌گذارند؛ اما نکته حائز اهمیت در خصوص زگیل تناسلی قابلیت درمان آن است. این زگیل‌ها گاها با خارش و درد همراه هستند و مشکلاتی برای افراد به وجود می‌آورند.

برخی از این ویروس‌ها برای خانم‌ها خطرناک‌تر هستند. اچ پی وی گاها منجر به وقوع بیماری گردنه رحم خواهد شد و عواقب خطرناکی برای زنان به همراه دارد. محل ایجاد این زگیل‌ها در افراد مختلف متفاوت است؛ اما در آقایان بیشتر در ناحیه ران‌ها، کشاله‌ها، بیضه‌ها و... به وجود می‌آید. برای معاینه این قبیل مشکلات باید حتماً به چند عامل مهم دقت داشته باشید. اول از همه دردها و خارش‌های قسمت‌هایی از نواحی اطراف مقعد و ناحیه تناسلی مورد توجه قرار می‌گیرند. در صورتی که در این نواحی یک یا چند توده بدون درد وجود داشته باشد، باید حتماً این مشکلات را پیگیری کنید.


این زگیل در چه صورت ایجاد می‌شود؟

علت ایجاد زگیل تناسلی

زگیل تناسلی در خانم‌ها و آقایان عمدتاً از راه آمیزش جنسی به وجود می‌آید؛ اما این بیماری در برخی از خانم‌های مجرد هم دیده شده و نشان می‌دهد تنها راه انتقال آن مقاربت نیست. در صورت تماس پوست با این ویروس به هر شکل، احتمال ایجاد بیماری وجود دارد. به همین سبب برای معاشقه و تماس پوست دست افراد به ناحیه جنسی، باید ریسک ابتلا به این بیماری را در نظر بگیرید.

این بیماری در خانم‌های باکره هم مشاهده شده و تنها از راه مقاربت منتقل نمی‌شود. توصیه می‌کنیم در شرایطی که شریک جنسی شما به این زگیل مبتلا شده حتی اگر شما با این ویروس روبرو نشده‌اید، حتماً به پزشک مراجعه کنید. همچنین اگر در وضعیت ادرار خود کجی را مشاهده کردید که از بین نمی‌رود، قطعاً مبتلا به این زگیل هستید. محل ایجاد این مشکلات در خانم‌ها و آقایان مبتلا به اچ پی وی متفاوت است. همچنین نشانه‌های آن در مردان و زنان گاها تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد.


راه‌های درمان زگیل تناسلی

راه‌های درمان زگیل تناسلی

با وجود تمامی موارد ناراحت کننده در اثر ابتلا به بیماری زگیل تناسلی، این بیماری درمان می‌شود. روش درمان این بیماری به میزان شدت آن در بدن خانم‌ها و آقایان بستگی دارد. به طور کلی چندین روش موضعی و دارویی در درمان اچ پی وی وجود دارد که در طولانی مدت یا کوتاه مدت تأثیرگذار خواهند بود. برای استفاده از هر یک از این روش‌های درمانی باید پیش‌تر به پزشک مراجعه کنید.

در خصوص درمان این بیماری هر چه زودتر اقدام کنید، خطرات ناشی از آن به حداقل می‌رسد. به همین خاطر اگر متوجه علائم ویروس اچ پی وی در بدن خود شدید، بلافاصله به مراکز بهداشت و پزشک مراجعه کنید. روش‌های عمل جراحی، درمان با لیزر و دارو و استفاده از پماد در خصوص درمان این بیماری بسیار تأثیرگذار خواهند بود. در این بخش برخی از مهم‌ترین راهکارهای درمان اچ پی وی را بررسی می‌کنیم.

نوشیدنی خالص آلوئه‌ورا

زگیل تناسلی با استفاده مداوم از نوشیدنی خاص آلوئه ورا به تدریج برطرف می‌شود. این قبیل درمان‌های خانگی باید زیر نظر پزشک متخصص مورد استفاده قرار بگیرند. به طور کلی بسیاری از خانم‌ها و آقایان داروهای گیاهی را به استفاده از قرص و دارو ترجیح می‌دهند. از این رو نوشیدنی خالص آلوئه ورا به صورت خوراکی و موضعی بهترین گزینه برای درمان اچ پی وی محسوب می‌شود.

آلوئه لیپس فوراور

یکی دیگر از روش‌های درمان زگیل تناسلی استفاده از آلوئه لیپس فوراور است که به صورت تزریقی قابل استفاده خواهد بود. توصیه می‌کنیم این موارد را هیچ گاه بدون مشورت با پزشک متخصص خود استفاده نکنید. عدم درمان به موقع یا درمان‌های اشتباه سبب تشدید این بیماری خواهد شد. به طور کلی استفاده از آلوئه لیپس فوراور می‌تواند به درمان زودهنگام اچ پی وی کمک کند. این دارو به صورت تزریقی در ناحیه واژن مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای درمان خانم‌ها کارایی زیادی دارد. برای استفاده از این دارو محل ایجاد زگیل را تمیز کرده و سپس از آلوئه لیپس فوراور استفاده کنید.

کرم پروپولیس

درمان‌های موضعی همیشه بیشترین تأثیرگذاری را در درمان زگیل تناسلی خواهند داشت. از این رو توصیه می‌کنیم کرم پروپولیس را به عنوان یکی از راهکارهای درمانی مهم برای این بیماری در نظر بگیرید. این کرم را بسته به نظر پزشک در تعداد دفعات مشخص بر روی ناحیه مورد نظر بزنید و در طولانی مدت شاهد درمان این بیماری در ناحیه تناسلی باشید. با استفاده از این راهکارها، داروی مورد نظر تنها به قسمت آسیب دیده می‌رسد.

شما می‌توانید در خصوص پیدا کردن روش‌های درمانی بیشتر و سایر بیماری‌های مشابه به مجموعه فوراورکالا مراجعه کنید. فوراورکالا همواره بهترین خدمات را برای درمان بسیاری از بیماری‌های کمتر شناخته شده ارائه می‌دهد و نقش به سزایی در آگاهی سلامت مردم در جامعه داشته است.


جمع بندی

در این بخش به یکی از مهم‌ترین معضلات مردم امروز به عنوان زگیل تناسلی رسیدگی کردیم. هر یک از این مشکلات در طولانی مدت سبب بروز بیماری‌های متعدد برای خانم‌ها و آقایان می‌شوند. به همین خاطر پس از مشاهده اولین نشانه‌های آن باید سریعاً برای درمان خود را آماده کنید. در سال‌های اخیر این بیماری بیشتر از همیشه در خانم‌ها و آقایان ایجاد شده است. فعالیت جنسی زیاد یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد ویروس اچ پی وی است. توصیه می‌کنیم برای انجام تست‌های مربوط به این ویروس، به مراکز بهداشت و پزشکان معالج مربوطه مراجعه کنید.


در ادامه نحوه مصرف این موارد آورده شده است:

نحوه مصرف

نظر خودتان را بنویسد