صابون فوراور

صابون آووکادو فوراور | Aloe Avocado Face & Body Soap

در تولید صابون آووکادو فوراور از کره 100% طبیعی آووکادو استفاده شده است. از این رو به طور کامل با پوست دست و صورت سازگار بوده و با بهره گیری از خواص طبیعی این گیاه، پوست را پاکسازی و رطوبت مورد نیاز آن را تامین می نماید. صابون دست و صورت فوراور با انواع پوست سازگار می باشد. این صابون به پاکسازی و کوچک شدن منافذ باز پوست کمک نموده و هیچ گونه التهابی برای پوست شما ایجاد نمی کند.

۱ الی ۳ روز کاری
284
قیمت: ۶۰۱,۸۰۰ تومان
۴۲۱,۳۰۰ تومان
 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

کد محصول = ۲۸۴



صابون آووکادو فوراور

صابون آووکادو فوراور

سلامت و زیبایی پوست از جمله موثرترین عوامل در جذابیت و زیبایی ظاهری افراد به شمار می رود. این نکته موجب شده است تا استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی مرتبط با پوست بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و روزانه تعداد بسیار زیادی از افراد به استفاده از انواع مختلف شوینده ها و سایر اقلام بهداشتی پوست روی بیاورند. این محصولات از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند؛ در این میان اقلامی که بر پایه مواد گیاهی و کاملا ارگانیک تولید شده باشند، در مقایسه با سایر نمونه های مشابه نتیجه و تاثیر به مراتب بهتری روی مخاطب خواهند داشت. صابون آووکادو فوراور با بهره گیری از خواص گیاهان طبیعی و مناسب جهت شست و شوی دست و صورت تولید شده است.


صابون صورت و بدن آووکادو | avocado face body soap

صابون صورت و بدن آووکادو | avocado face body soap

در تولید صابون آووکادو فوراور از کره 100% طبیعی آووکادو استفاده شده است. از این رو به طور کامل با پوست دست و صورت سازگار بوده و با بهره گیری از خواص طبیعی این گیاه، پوست را پاکسازی و رطوبت مورد نیاز آن را تامین می نماید. صابون دست و صورت فوراور با انواع پوست سازگار می باشد. این صابون به پاکسازی و کوچک شدن منافذ باز پوست کمک نموده و هیچ گونه التهابی برای پوست شما ایجاد نمی کند. از طرف دیگر، افرادی که پوست خشک و حساس دارند، تنها باید از صابون های مناسب پوست خود استفاده کنند؛ در غیر این صورت پوست آن ها بیش از پیش خشک شده و زیبایی خود را از دست می دهد. صابون آووکادو فوراور قدرت رطوبت رسانی بالایی دارد که موجب شده است تا به انتخابی مناسب جهت استفاده این دسته از افراد تبدیل شود.


خواص بی نظیر صابون فوراور

خواص بی نظیر صابون فوراور

این محصول خواص فوق العاده ای دارد که پیش از این به اختصار به برخی از این خواص اشاره نموده ایم. علاوه بر موارد ذکر شده، صابون آووکادو دست و صورت فوراور خواص دیگری نیز دارد که توانسته است توجه و رضایت مصرف کنندگان را به خود جلب نماید. برخی از خواص بی نظیر این صابون به شرح زیر است:

  • مناسب جهت استفاده انواع پوست
  • حاوی روغن طبیعی آووکادو و عصاره خالص آلوئه ورا
  • تامین رطوبت مورد نیاز پوست
  • حفظ طراوت و شادابی پوست
  • 100% طبیعی و فاقد مواد مضر شیمیایی
  • پاک کننده ملایم پوست
  • بستن منافذ باز پوست
  • جلوگیری از تحریک پوست
  • بهبود التهابات پوستی
  • بهبود جوش و جای جوش و لک های پوست
  • متعادل کننده چربی پوست
  • منبع غنی از ویتامین های گروه A، B، C و E
  • تغذیه کننده پوست
  • افزایش نرمی و لطافت پوست

صابون گیاهی فوراور، حاوی عصاره خالص آووکادو و آلوئه ورا

صابون گیاهی فوراور، حاوی عصاره خالص آووکادو و آلوئه ورا

آووکادو و آلوئه ورا دو گیاه بسیار مفید برای پوست هستند که اغلب در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی از عصاره آن ها استفاده می شود. کربوهیدرات، قند، فیبر، چربی، پروتئین، انواع ویتامین ها و مواد معدنی از جمله مواردی هستند که در آووکادو به وفور موجود می باشد. به همین علت آووکادو منبعی غنی و مغذی برای پوست به شمار رفته و در تولید انواع محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد. کمپانی بزرگ فوراور در تولید صابون دست و صورت خود علاوه بر عصاره خالص ژل آلوئه ورا، از کره 100% طبیعی این گیاه بی نظیر نیز استفاده نموده است تا علاوه بر پاکسازی عمیق پوست، رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز آن را نیز تامین نماید.

خواص گیاه آلوئه ورا نیز بر همگان آشکار است! این گیاه قدرت آبرسانی و روشن کنندگی بسیار بالایی دارد. به کار گیری ترکیب آووکادو و آلوئه ورا در تولید صابون صورت و دست فوراور، آن را به یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار تبدیل نموده است. شست و شوی پوست شما با این صابون نه تنها آن را به طور کامل پاکسازی می کند؛ بلکه تغذیه و آبرسانی عمیق پوست را با خاصیت روشن کنندگی بالای آن همراه نموده و زیبایی و سلامت هر چه بیشتر را برای پوست شما به ارمغان می آورد.


هدف اصلی شست و شوی دست ها

هدف اصلی شست و شوی دست ها

هزاران باکتری روی سطح پوست افراد وجود دارد که برخی از آن ها مضر بوده و برخی دیگر مفید هستند. استفاده از شوینده نامناسب می تواند هر دو نوع این باکتری ها را از بین برده و پوست را به طور کامل از هر گونه باکتری پاکسازی نماید. صابون آووکادو صورت و دست فوراور، باکتری های مفید را از نمونه های مضر آن جدا نموده و تنها باکتری های مضر را از بین می برد. به همین علت به افرادی که در مراکز درمانی حضور نداشته و به دنبال صابونی مناسب برای شست و شوی روزانه دست و صورت خود هستند، توصیه می شود که از صابون آووکادو فوراور استفاده نمایند.


نحوه استفاده از صابون فوراور

این محصول محتوی 142 گرم صابون می باشد.

صابون فوراور را برای شستشوی صورت، دست ها یا سایر نواحی بدن می توانید به میزان دلخواه استفاده نمایید. پس از شستشو، پوست خود را آبکشی نموده و با حوله خشک کنید.

جهت مشاهده کاتالوگ صابون آووکادو فوراور اینجا کلیک کنید.

نظر‎های کاربران
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
این محصول رو توصیه میکنم
من لک بارداری داشتم و فقط با استفاده از این صابون کلی لک هام کم رنگتر شدن
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
رفع جوش صورت
سلام من دو هفته است دارم از این صابون استفاده میکنم با الوورا ژلی عالیه اصلا دیگه پوستم جوش نمیزنه به چند نفر هم معرفی کردم اونا هم راضی ان
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام خسته نباشید
کرم آلوورا ژلی و صابون آواکادو برای جوش زیر پوستی هم مفیده یا نه؟ ممنون
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام و درود
بله حتما

اولویت های لازم جهت بهبود جوش زیر پوستی:
نوشیدنی بری نکتار
ویتامین سی
اسکراب یا صابون آووکادو
کرم آلوراژلی
ژل ام اس ام

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام، این صابون جای لک های آبله مرغون رو هم از بین می بره؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام و درود، بله

صابون آووکادو
کرم آلوئه وراژلی
کرم آرتری فکتور
محلول آلفا ای فکتور(به جز پوست چرب و حساس به جوش)
همچنین چرب کردن مدام با لیپس فوراور

مناسب هست.

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
برا از بین بردن جوش از ویتامین سی باید به چه مدت استفاده کنم ؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بستگی به شدت و علت جوش داره و حداقل سه ماه متوالی باید از پکیج کامل مربوطه استفاده بشه، زیرا اگر مشکل درونی باشه مثل مشکلات کبدی یا هورمونی، باید حتما مکمل و نوشیدنی مربوطه هم استفاده شود و نمیتوان از یک صابون موضعی انتظار معجزه داشت.

نظر خودتان را بنویسد