روغن حامل (فوراور کریر اویل) Forever Carrier Oil
ناموجود

روغن حامل فوراور | Forever Carrier Oil

روغن حامل فوراور از جمله تولیدات این کمپانی بزرگ می باشد که با بهترین مواد طبیعی و آنتی اکسیدان ها غنی شده و خاصیت نرم کنندگی بالایی دارد. این محصول بسیار سبک، فاقد رنگ و بو و با قدرت جذب بسیار بالایی می باشد. یکی از مشتقات روغن نارگیل به نام تری گلیسیرید کاپریک (کاپرالیک) در این روغن به عنوان ماده اصلی به کار رفته است که موجب شده است تا این محصول به ترکیبی قدرتمند تبدیل شود.

ارسال رایگان
اتمام موجودی
505
قیمت: ۲,۰۵۳,۲۰۰ تومان
۱,۴۳۷,۳۰۰ تومان
 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

کد محصول = ۵۰۵


روغن حامل فوراور | forever essential oils _ carrier oil

روغن حامل فوراور | کریر اویل

روغن حامل فوراور از جمله تولیدات این کمپانی بزرگ می باشد که با بهترین مواد طبیعی و آنتی اکسیدان ها غنی شده و خاصیت نرم کنندگی بالایی دارد. این محصول بسیار سبک، فاقد رنگ و بو و با قدرت جذب بسیار بالایی می باشد. یکی از مشتقات روغن نارگیل به نام تری گلیسیرید کاپریک (کاپرالیک) در این روغن به عنوان ماده اصلی به کار رفته است که موجب شده است تا این محصول به ترکیبی قدرتمند تبدیل شود.

روغن حامل فوراور منبعی غنی از انواع ویتامین های A، E و C می باشد که جهت تقویت آن از روغن هسته زردآلو، روغن گل گاو زبان، روغن کنجد و روغن گل رز هیپ استفاده شده است.


روغن حامل چیست؟

روغن های حامل در واقع به عنوان رقیق کننده برای روغن های با غلظت بالا مورد استفاده قرار می گیرند. روغن هایی که غلظت بسیار بالایی داشته و به اصطلاح سنگین باشند، به راحتی در بافت پوست نفوذ نکرده و نمی توانند به لایه های زیرین پوست برسند. برای رفع این مشکل و جلوگیری از بروز حساسیت های پوستی، تنها کافی است از مقدار مشخصی روغن حامل استفاده نمایید تا در ترکیب با آن ها به غلظت مناسب برای پوست رسیده و بدون بروز کوچکترین مشکلی، به بافت پوست نفوذ کند.


آلوئه ورا خالص، پایه روغن های حیاتی فوراور

روغن حامل و سایر روغن های حیاتی فوراور نیز درست همانند دیگر محصولات تولید شده توسط این برند، بر پایه ژل خالص گیاه آلوئه ورا آماده شده اند. به بیان دیگر، پایه اصلی این محصول عصاره صد در صد خالص برگ گیاه آلوئه ورا از نژاد باربادنسیس میلر می باشد. در نتیجه شما با استفاده از روغن حامل فوراور، امکان نفوذ این روغن به پوست خود را فراهم نموده و علاوه بر بهره مندی از خواص اصلی آن، خواص ژل طبیعی برگ آلوئه ورا را نیز به پوست خود رسانده اید. همین نکته موجب شده است تا از روغن حامل فوراور به عنوان یک ترکیب بسیار قدرتمند ویتامینه و آنتی اکسیدانی یاد شود که سلامت و جوانی را به پوست شما باز می گرداند.

روغن های حامل در انواع متعددی در بازار موجود هستند؛ روغن حامل فوراور، یکی از طبیعی ترین نمونه های این محصول بوده و شما می توانید با خیال راحت از بابت خلوص آن، این روغن حامل را خریداری نمایید. همچنین این محصول به گونه ای تولید شده است تا با سایر روغن های فوراور نیز در سازگاری کامل باشد. به این ترتیب امکان استفاده همزمان از انواع روغن ها و دستیابی به نتیجه حداکثری فراهم شده است.

بزرگ ترین تمایز میان روغن حامل فوراور و سایر نمونه های مشابه آن، به کارگیری خواص مواد طبیعی دیگر در ترکیبات این محصول می باشد؛ از جمله ترکیبات طبیعی به کار رفته در این روغن می توان به گل گاو زبان، گل رز هیپ، هسته زرد آلو، برگ آلوئه ورا، دانه کنجد و ویتامین E اشاره نمود. مجموعه این موارد به روغن حامل فوراور قدرت نفوذ و تاثیرگذاری بالایی بخشیده است.


ویژگی ها و فواید منحصر به فرد روغن حامل فوراور

ویژگی روغن حامل کریر اویل فوراور

همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم، این محصول از روغن نارگیل به دست آمده و با ماده ای به نام کاپریلیک تری گلیسیرید تقویت شده است. به هیچ عنوان از مواد مضری همانند پارابن در ترکیبات آن استفاده نشده است. بافت این روغن بسیار سبک بوده روی پوست سنگینی نمی کند. همچنین با مواد طبیعی فوق العاده ای از قبیل روغن رز هیپ، روغن هسته زرد آلو، روغن دانه کنجد، اسکوالنس و ... غنی شده است. روغن حامل فوراور حاوی ژل خالص گیاه آلوئه ورا بوده و علاوه بر آنتی اکسیدان، کلیه مواد ضروری مورد نیاز پوست را تامین می کند. این محصول فاقد رنگ و بو بوده و برای تمامی افراد قابل استفاده است.


نحوه مصرف کریر اویل فوراور

این محصول حاوی 4 اونس، معادل 118 میلی لیتر، روغن حجامل می باشد. 2 الی 4 قطره از هر یک از روغن های حیاتی فوراور، به دلخواه، را با یک قاشق چای خوری روغن حامل فوراور ترکیب نمایید تا به غلظت مناسب برسد. ترکیب به دست آمده را به صورت موضعی و یا به عنوان خوشبو کننده استفاده نمایید.

همچنین با استفاده از کریر اویل فوراور می توانید یک ماسک مو قوی برای موهای دکلره شده و آسیب دیده داشته باشید. تنها کافی است که در حدود 30 دقیقه قبل از حمام، این روغن را روی موهای خود ماساژ داده و در حمام آبکشی کنید. پس از حمام و شست و شوی سر نیز می توانید از اسپری فرست و یا قطره اکتیویتور روی موهایتان بزنید و در پایان، موهای خود را خشک کنید. این دو محصول نیازی به آبکشی مجدد ندارند و به راحتی جذب مو می شود.

جهت مشاهده کاتالوگ روغن حامل فوراور اینجا کلیک کنید.

نظر‎های کاربران
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
این روغن برای مو هم قابل استفاده است؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بله روغن کریر اویل رو میتونید به راحتی به ریشه مو و پوست سر هم بزنید و نه تنها ضرر نداره، بلکه برای پوست و مو مفید هم هستند.

نظر خودتان را بنویسد